دستگاه پرس حرارتی نیمه اتومات 4040 فریساب

دستگاه پرس حرارتی نیمه اتومات 4040 فریساب

دستگاه پرس حرارتی نیمه اتومات 4040 فریساب

دستگاه نیمه اتومات مدل p8300 از کمپانی معتبر فریساب از نمونه مدرنترین دستگاه های پرس حرارتی حافظه دار تولید سال 2020 میلادی می باشد. آپدیت های متعددی که بر روی برد الکترونیکی , صفحه حرارتی و سیستم تنظیم فشار این دستگاه اعمال شده است موجب شده است که این دستگاه یکی از بی نظیرترین دستگاه های این کمپانی بشمار آید.

پرس 40 در 40 فری ساب

دستگاه پرس 40 در 40 سانتیمتر نیمه اتومات مدل P8100 تولید سال 2020 کمپانی فری ساب است . بدنه دستگاه بسیار زیبا و دقیق طراحی شده و در کنار این زیبایی به استحکام دستگاه و همچنین سبک وزن بودن دستگاه نیز پرداخته شده است. در این مدل از دستگاه کاور دربرگیرنده المنت های حرارتی با چهار لایه عایق پوشیده شده است که در هنگام کار با دستگاه به هیچ عنوان دست کار دچار آسیب ناشی از سوختگی نشود. المنت های حرارتی دستگاه از تک تیوب به دوئال تیوب ارتقاء داده شده اند. بر روی سینی حرارتی 4 فنر تقسیم فشار جهت اعمال فشار یکنواخت به کف دستگاه قرار گرفته است. دو جک پنوماتیک زیر دستگیره دستگاه جهت نرم باز شدن درب دستگاه قرار گرفته است. همچنین بر روی برد الکترونیکی دستگاه یک سوویچ SCR جهت انتقال کنترل از برد اول به برد پشتیبان جهت افزایش طول عمر برد الکترونیکی قرار گرفته است.

جهت کسب اطلاعات بیشتر در خصوص نحوه کار با دستگاه چاپ روی تیشرت 40 در 40 و همچنین قیمت روز دستگاه و ویدئوی دستگاه می توانید از لینک زیر استفاده کنید. دستگاه چاپ روی تیشرت 40 در 40