دستگاه پرس حرارتی 6 کاره سابلیمیشن فری ساب

دستگاه پرس حرارتی 6 کاره سابلیمیشن فری ساب

دستگاه پرس حرارتی 6 کاره سابلیمیشن فری ساب

دستگاه 6 کاره سابلیمیشن مدل p8100 تولید شده در سال 2020 میلادی سری جدید و بروز P از کمپانی فریساب است. فریساب در دسته و مدل های P دستگاه های خود چندین بروزرسانی اعمال کرده است که بعضی از این تغییرات شامل اضافه کردن سیستم سویچ کنترل بر روی برد الکتریکی دستگاه , بروزرسانی سینی حرارتی دوئال تیوب , بروزرسانی و عایق سازی بدنه سینی حرارتی با 4 لایه محافظه می باشند.همچنین در دستگاه های 6 کاره سابلیمیشن مدل P سه حافظه دما و زمان نیز اضافه شده است و سیستم سانتیگراد و فارنهایت نیز همان دستگاه های قبلی همچنان وجود دارند.

دستگاه 6 کاره سابلیمیشن

دستگاه 6 کاره سابلیمیشن مدل P8100 تولید سال 2020 کمپانی فری ساب از جدیدترین و بروزترین دستگاه های 6 کاره این کمپانی است که همانند مدل P3800 و بطور کلی سری P دستگاه ها شامل بروزرسانی های متعدد بر روی برد الکترونیکی دستگاه , بر روی سینی حرارتی , بر روی عایق سازی بدنه دستگاه می باشد. در این مدل از دستگاه همچنین سه حافظه دخیره سازی دما و زمان تعبیه شده است.

جهت کسب اطلاعات بیشتر در خصوص نحوه کار با دستگاه 6 کاره سابلیمیشن مدل P8100 همچنین قیمت روز دستگاه و ویدئوی دستگاه می توانید از لینک زیر استفاده کنید. دستگاه 6 کاره سابلیمیشن