دستگاه پرس حرارتی نیمه اتومات 4050 فریساب

دستگاه پرس حرارتی نیمه اتومات 4050 فریساب

دستگاه پرس حرارتی نیمه اتومات 4050 فریساب

پرس 40 در 50 صفحه تخت سابلیمیشن از جدیدترین پرس های مختص چاپ روی سطوح صاف است که در سال 1397 بصورت گسترده وارد بازار چاپ شده است. این پرس حرارتی دارای تکنولوژی تنظیم دما به فارنهایت و سانتیگراد است که کمک شایانی به شما که عادت به کار کردن به سیستم دمایی سانتیگراد یا فارنهایت دارید خواهد کرد. پرس 40 در 50 سابلیمیشن FreeSub دارای کنتور تعداد چاپ های انجام شده نیز می باشد. این دستگاه حرارتی سابلیمیشن دارای سیستم ذخیره تنظیمات دما و زمان است که به شما اجازه ذخیره سازی شش ستینگ مختلف را خواهد داد.همچنین بر خلاف گذشته که از پارچه های نسوز برای پوشش سینی حرارتی پرس ها استفاده می شد در حال حاضر از پوشش تفلون نسوز در پرس های حرارتی از جمله این دستگاه نیز استفاده شده است.

پرس حرارتی 40 در 50 فریساب

از ویژگی های دیگر دیگر این پرس حرارتی به نیمه اتوماتیک بودن یا مگنتیک بودن آن می توان اشاره کرد بطوری که پس از پایان زمان پروسه چاپ , درب این پرس بصورت خودکار باز می شود. با استفاده از این پرس شما قابلیت چاپ بر روی تمام سطوح صاف سابلیمیشن را خواهید داشت , از جمله این سطوح می توان چاپ بر روی انواع تیشرت , قاب موبایل , پدموس , پازل , کاشی , تخته شاسی و ده ها محصول دیگر را اشاره کرد.همچنین این دستگاه دارای صفحه کشویی هست که براحتی می توانید محصول مورد نظر خود را قبل از چاپ به کشیدن بیرون صفحه کشویی آماده سازی و صاف کنید.

جهت کسب اطلاعات بیشتر در خصوص نحوه کار با دستگاه چاپ روی تیشرت 40 در 50 و همچنین قیمت روز دستگاه و ویدئوی دستگاه می توانید از لینک زیر استفاده کنید. دستگاه چاپ روی تیشرت 40 در 50